• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Skuldsanering xtra cash

skuldsuger

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
21 September 2014
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Någon som vet om man får lov och tjäna xtra pengar om man har skuldsanering ... tänkte mest på lite affiliate program och "under the table" pengar...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

skuldsuger

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
21 September 2014
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Får inte - eller de kan inte kontrollera det om jag får in pengarna på ett konto som de inte kan se eller ?`... har de full insyn i alla bank konto eller ?
 

TheKanin

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
21 September 2014
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Om du har ett konto som säg är utomlands så kan dom inte kolla på det. samtidigt är det bra om du vill jobba svart, bra att få in pengarna nånstans där dom inte kan se. (jag har ett) Till det så är det ett Mastercard kopplat så du kan använda det över allt :D
 

skuldsuger

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
21 September 2014
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Intressant Thekanin ... hur funkar det då .. kan man få kort fast man har anmärkningar ?...jag har ett "helvtE" här i Sverige att skaffa kort pga av större skulder med anmärkningar...
 

TheKanin

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
21 September 2014
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
det är bara att skafa det, dom utför inga kreditkontroller, tar några dagar så har man fått hem kortet
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp